Ce se intampla dupa happy-end

Blue-Valentine-Poster-blue-valentine-28377913-500-333

Vorbim despre filme, despre starea de fapt si desprea ceea ce fac ele din noi. Am sa va povestesc putin despre obsesia mea cu filmele psihologice, dramele care te fac sa gandesti mai mult decat ai vrea.

De mici copii ne-am invatat cu basmele si povestile care au, intr-un final, un sfarsit fericit. Dar cum ar fi daca am vedea cum e viata Cenusaresei, sau a Albei ca Zapada dupa acel sfarsit de poveste? Poate ar fi bine, poate ar fi rau. Dar un lucru e cert: Hollywood-ul recicleaza idei peste idei, dar uneori saluta cu entuziasm ideile cele mai simple care par ca il fac origina, interesant.

In aceasta categorie intra si filmul Blue Valentine, care trece dincolo de clisee si prezinta viata obisnuita a unui cuplu, de dupa „happy-end”.  Am scris mai pe larg aici. Merita vazut si digerat cu atentie.

